Få viden om, hvordan du kan sælge mere i din forretning
Hver anden torsdag sender jeg mit nyhedsbrev om digital marketing, der sælger, ud.
Her deler jeg tips og tricks til, hvordan du kan maksimere dit udbytte gennem Google Ads, SEO og din hjemmeside.
Google Ads
Det stærke ved Google Ads er, at du kan fange dine kunder dér, hvor de har allermest brug for dig, nemlig når de søger efter et svar på Google, og du har løsningen (dit produkt).
I nyhedsbrevet vil jeg skrive om, hvordan du kan tiltrække nye kunder, og komme med tips og tricks til, hvordan du kan bruge Google Ads, så du får (relativt hurtige) resultater.
SEO (Søgemaskineoptimering)
Det bedste ved SEO er, at du ikke skal bruge penge, for at kunderne finder dig – men det kræver et stykke arbejde, som indeholder mange facetter.
Jeg vil i nyhedsbrevet komme med input til, hvordan du kan optimere din SEO, få mere trafik, en bedre konverteringsrate og i sidste ende en bedre indtjening i din forretning.
Hjemmeside
Hjemmesiden er dit vigtigste aktiv på nettet; den er dit hjem, og det er her, mange af dine kunder møder dig første gang.
Derfor skal du tage godt imod dine kunder og fortælle dem helt præcist, hvad du kan hjælpe dem med og hvordan.
Din hjemmeside skal opbygge kundernes tillid til dig, så de kontakter dig.
Jeg vil i nyhedsbrevet fortælle dig, hvordan du kan gøre det.
Tag godt imod dine kunder
Det vigtigste for mig er, at du får noget ud af at modtage nyhedsbrevene. Derfor må du meget gerne fortælle mig, hvis der er noget specifikt, du gerne vil have, jeg skal dække i et af de kommende nyhedsbreve.
Jeg er altid interesseret i at blive klogere på, hvordan jeg bedst hjælper mine modtagere med at holde sig informeret og få mest muligt ud af deres digitale marketingindsats.
Tak igen, fordi du er med – jeg ser frem til at have dig som en del af vores fællesskab!